Wednesday, July 29, 2009

@ office..

Aku still kat ofis ni....
Kul 2.30 td aku dah settle kan sumer keje. Clean & clear... Mmg hari ni lepak habis. Utk x obvious sgt, gi cari keje kat Kavi. Mintak tolong kat dia utk tolong buat keje dia. Dia pun pelik tp dgn pantas nye menyerahkan keje dia kat aku. Aku x kisah lah lepas ni dia plak lepak ke apa, janji aku x melangut. Aku boleh jer duk melangut, tp... not nice lah kan. Reputasi sebagai Best Staff 2004 kena jaga....
Lepas habis tlg dia yg x sampai 10 min tu, aku dah start meronda blog org. Boss aku kat sebelah, ada aku pedulik.... Dia pun sibuk ber chatting ( yg memang itu keje dia tiap2 hari). Internet, bapak slow hari ni. So, lg menambahkan boring aku.... Tahap gaban.
Mana kawan aku si NH tu? Mesti cuti hujan. Mmg best ujan pagi td. (Klu x disebabkan dah byk amik EL, lupakan jer lah nak sambung tido. Bye2 bantal... Bye2 tilam... I'll b back soon.) Ini salah satu sebab aku boring hari ni. Kawan chat aku xder.

Macamana nak kasi blog ni happening...?
Aku ronda blog org, mcm best jer... Aku x reti....
Siapa leh tolong....?????

No comments:

Post a Comment