Thursday, August 13, 2009

Ini cerita campur2...

Ini cerita campur2 ... Al maklumlah dah lama x lepak sini, mcm2 gambar nak tepek.
Ini masa nak pegi mkn2 kat kg pandan. Lama dah tak gather2. Aku bawak siakap sweet sour, mix vege, ayam masak kicap.... Dah lah lambat, jam plak.... Lapar.. lapar......

Balik dari gathering, adam tunjuk skill main badminton.. So so lah..... Janji kuar peluh...

Eh eh... mcmana gambar ni terselit kat sini lak... Ni rumahku syurga ku..... Ok lah untuk kami bertiga. More than selesa.....


Shortbread - sedap.......



Crunchy ball - yummy.... Adam's favourite




Ini chocolate ball - Adam's favourite jugak....
Aku nak blajar2 jual kuih raya... Aku buat?? no lah... my sis in law yg buat. Sedap2 kuih dia. So far, kat tempat aku dah ada org order. Tolong2 dia... Aku rasa, aku pun nak blajar lah buat cookies... Sonang masa dopan. Bile tgk dia buat, mcm senang.....





No comments:

Post a Comment