Wednesday, October 28, 2009

Passport si mamat...

Ini cerita lama. Lama x lama tp last week lah...19/10/2009. Kami bertiga (happy family) pergi buat passport untuk cuti2 ke Bandung. Knp pilih hari tu? Sebab Adam cuti Deepavali.. Aku ambik half day.
Sampai kat immigration, mak oii... ramainye umat manusia. X per lah. Cuba nasib. Mula2 ambik gambar. Then pegi ambik no... No brapa?? 1446. No yang tengah naik time tu 1346. 100 no lagi beb... Time 2.11pm. Tunggu punya tunggu punya tunggu.... akhirnya no kami naik jugak tepat jam 4 pm. Itu baru nak proses. Untuk collect passport tu, kena tunggu lagi 2 jam (itu yg tertulis kat notice board dorang lah).
Aku dah lapar.. Nak cepat nye pasal tadi, x sempat nak makan. Last2 Sham gi beli Twisties jer. Duduk lah kami 3 beranak bersila kat situ makan twisties sebungkus... Dah hilang kesopanan & keayuan aku. Duduk lepak bersila baekk punya....
Tepat jam 5.10, no kami di panggil untuk collect passport. Ingatkan nak kena tunggu until kul 7pm. Dah settle satu bab.
Bandung... here i come.......... Yeahooooo!!!!



Ini gambar2 yg sempat aku snap khas utk blog aku. Napak mcm x ramai tapi....


Bangga dua beradik ni dapat passport. Kejap2 bukak tengok....

Note : Sham kata hari tu aku betul2 sabar. Ye lah... tgk dorang kat kaunter tu betol2 keje...

No comments:

Post a Comment