Thursday, December 31, 2009

Bye bye 2009....


Counting detik2 terakhir 2009.... Tinggal lg 4 jam untuk bertemu 2010. Sebelum masuknye 2010, aku nak flashback skit apa yg aku tempuh sepanjang 2009. Banyak bende yg dah aku lalui sepanjang 365 hari tu...

-Umur aku makin bertambah (itu semestinya...). Tp yg best aku dpt hadiah henpon. Tp yg x best IUI aku failed. Hu hu hu....

-Mcm2 tempat aku pergi/visit. Aku pergi Melaka, Johor, Penang, but yg paling best.. Bandung..

-Kerja - mcm biasa lah. Ada suka, duka, senang, susah dan x kurang jugak yg menyakitkan hati..(standard lah tu..)

-Kawan - kawan makin bertambah. Yg jauh, yg dekat, yg baru & yg lama. Aku jgk dpt contact kawan2 sekolah lama. Thanks fb... (I love internet)

-Kenduri - Mcm2 kenduri. Kenduri kawen, kenduri bertunang, kenduri rumah baru.. Pakdi kawen, Aunty Su bertunang.

-Rumah - Apartment aku dah ada org sewa. Rumah Kepong aku dah jual. Aku beli rumah baru.

-Adam - Adam tetap mcm Adam... Birthday dia ayah dia beli PSP. Tp main 1 hari dah rosak... Ish ish ish.... Syian dia...
Hari tu bwk dia gi tgk teater natrah. Excited betul dia.

Ikut kan memang banyak lg yg x tercerita kat sini. Anyway...

BYE BYE 2009... WELCOME 2010....

No comments:

Post a Comment