Monday, March 8, 2010

Rindu yg membara.....

Tiba2 aku rindu kan dia. Rindu sangat2. Walaupun hanya 7 bulan kenangan bersama dia, itu yg buat aku rindu sangat kat dia. Walaupun kami x pernah bertemu, tapi aku rindu jugak. Walaupun x pernah ada sentuhan antara kami, aku tetap rindu.... Kenapa tiba2? Setiap hari, setiap detik aku teringatkan dia tp kali ni aku rindu.... Walaupun dah 4 thn berlalu.... rindu tetap ada. Tiada gambar untuk di tatap. Tiada kenangan untuk di kenang.....
AZIM.... IBU RINDU KAN AZIM........

Esok genap umur Azim 4 tahun. Abg Adam slalu ckp thn ni adik dah boleh masuk Q-dees. Abg Adam boleh ajar adik nyanyi lagu "Now its the time for Q-dees......". Tahun ni Abg Adam ada big exam so adik kena duduk baik2 ikut abg study. Skrg dah pukul 11 pm, so adik dah tidur..... Semua itu angan2 kami. Angan2 kosong. Blank.....

No comments:

Post a Comment