Wednesday, April 28, 2010

Aku kayo.......

Kalau nak dihitung, dikira, aku dah boleh dikategorikan millionaire dah... Selama 2 minggu ni, tiap2 hari ada org bermurah hati nak kasi duit. Bukan sehenghet dua... Tidak sama sekali 10-20 hengget. Tp ribu2... USD lagi you. Walaupun aku x join 'Klik je Fb dapat RM100' tp ada jugak yg nak kasi aku duit. Tak percaya??!! Ni hah buktinya....

I am Joe Martins, Attorney at law. A deceased client of mine, that shares the same last name as yours,who lost his life alongside his wife and only child in (Beirut-bound charter jet) plane crash on the Monday, 9 January 2006, 12:12GMT.http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/4594104.stm Prior to the Death of my Late Client. I have contacted you to assist in distributing the money left behind by my client(S$11,300,000.00 Million) is lodged in the bank. Regards Joe Martins
martinsjoe326@sify.com




Kan aku dah kata, org nak kasi aku duit. Cuba bilang berapa kosong kat belakang figure tu. Hehehe..... Dengar jer aku kaya, terbeliak mata org. Aku x boleh kaya ker?

Orang ni pun nak kelentong, agak2lah. Ntah bila masa lak nama aku sama lak dgn nama client dia tu. Macam2 version aku dapat via email. Tu belum lagi Power Root, Petronas yg SMS kata aku menang RM10k. Belum lg aku menang 'Gores & Menang'. Tapi ini semua adalah TIPU, PALSU, DUSTA...
Tp dalam pada tu, ada jugak org yg percaya & tertipu... Tak berani nak cakap lebey... Lain org lain pemikiran.

Note : Berhati2 di jalan raya.....

No comments:

Post a Comment