Tuesday, September 7, 2010

Yeahaa raya...

Aloha...
Lagi 2 hari nak raya. Rasa sekejap jer puasa. Persiapan raya? Biasa2 jer....

This year my darling jr. takde lah mintak2. Apa yang aku beli, dia ok jer. Mulanya aku senang dgn cara dia tu. Tapi bila dah nak dekat2 raya ni, rasa cam kesian lak... Apa taknya. Sebelum puasa aku belikan dia t-shirt jer. No baju melayu, no seluar, no kasut.
So semalam my darling a.k.a daddy dia ajak gi shopping. Konon2 last minute shopping lah. Apalagi, kitorang pun pulun lah.. Tapi yg lebih pulun adalah darling jr. Apa yg dia dapat?
Jeans 2 pasang, kasut, baju... So, now baju dia dah ada 9 helai. Belum kira lagi jam tangan. Lebih hebat dari aku. Tu yang x mintak2 tapi sekali dapat.....
Aku? Lepas 3 baju aku tak menjadi tu, aku dapat 4 pasang baju tajaan my darling. Untung jugak kan. But this year no kasut, no new handbag.. (so far). Duit yg darling kasi hari tu lansung aku tak guna. Kononnya dia kasi untuk aku bershopping lah... Rasa cam kedekut lak nak guna.

As at now, rasanya dah takde apa lagi nak beli. Kuih raya? Cukup lah apa yg ada. Semuanya berunsurkan chocolate....

Just nak menunggu hari jer nak RAYA... YEAHAA!!!!!

Note : Selamat hari rayo....

No comments:

Post a Comment