Friday, December 24, 2010

Happy brithday Darling

Aloha...

Hari ni birthday darling jr. Dah besar anak bujang aku. Dah buat ic pun. So confirm dah jadi rakyat Malaysia.

Seperti biasa, my darling cuti menghabiskan masa bersama anak bujang. Father & son day out. Dan aku, bekerja seperti biasa...

Seperti biasa juga, dia dapat hadiah yg melimpah ruah dari daddy dia, uncle & aunty dia. Dari aku?... Share aku masuk dlm daddy dia nye present lah.... Eh, aku ada beli kan bag sekolah Adidas hari tu. Bukan yg murah2 tau. After discount 20% dapatlah RM130.00. Tu boleh di jadikan present birthday lah.

Hari ni, tak tau lah apa plan dia dgn daddy dia... Jalan2? Makan2? Tgk movie? Suka hati dorang lah.......

Note : Ada sikit jeleslah bila dia dpt henpon yg memory nye lebih besar dr aku nye henpon. Camera nye MP pun lg besar dr aku. Kecanggihan nye pun boleh tahan. Aku nye guna keypad, dia punya guna touch screen.

No comments:

Post a Comment