Monday, August 26, 2013

Cerita carca marba

Aloha....

Musim raya dah nak habis, tapi entry pasal raya takde pun. Dari hari tu banyak sangat bende nak citer tapi otak ni malas betol nak pikir. Nak pikir tajuk, nak pikir apa nak start, nak pikir ayat..... MALAS!!!!

Nak citer yang mana satu pun taktau.

Dari mula balik raya hari tu nak citer sal jam kat hiway. Gile tak jam, aku tolak kul 12 tgh mlm, sampai Raub kul 4.30am. My mum tengah bersahur.



Aku nak jugak citer, masuk tahun ni dah 2 tahun aku tak beli baju raya. Tapi tetap jugak aku beraya. Janji ada beg & kasut raya. (*wink wink)...

Aku jugak tak ambik cuti raya. 

Ish ish... Ekceli banyak bende nak citer. Berselirat urat otak tak tau citer mana nak keluar dulu.

Citer gossip hangat sedara mara. 
Citer dapat bonus sebelum raya.
Citer bisnes raya.

Citer pasal neber2 sini beramai2 melemang.



Citer pasal nak jual rumah. Dah ada buyer tapi nak carikan loan.
Citer pasal keter idaman hatiku.
Citer open house yang aku buat.
Citer beraya bersama anak2 yatim.

......dan yang paling hangat tak boleh blah....

citer pasal harta.

Ok.... mood dah kembali off.  Hari lain lah citer balik.

Adios....






No comments:

Post a Comment