Friday, November 13, 2009

Otak masih celaru

Mcm2 hal lah 1-2 minggu ni... Sumer bikin aku HANGIN.
Semalam tambah lg ke'hangin'an aku... Adam nyer result peksa. Akul tul2 frust dgn result dia. Bile org dengar, mesti kata "ok lah tu.." Tp bagi aku TAK OK.
Sekolah kebangsaan, no 2. Aku dah ckp, akhir thn mesti dpt no 1. Tiap2 thn dpt no 1, knp kali ni x boleh... Aku tau kenapa. Sebab dia x bersungguh. X napak kesungguhan dia thn ni... Salah aku ker? Salah ayah dia ker?? Tp dia mcm dia lah... aku mbebel mcmana pun, sekejap jer dia buat muka seposen.
Sekolah agama pulak.... no 7. Ni lagi buat hangin aku berpusing2 dlm bdn. Mcm twister.


Ni lah akibatnye asyik nak memonteng jer keje nye. Aku x tau lah nak cakap apa lg. Harap2 tahun depan x lah mcm ni. Aku yg sesak napas bile pikir sal UPSR dia.

No comments:

Post a Comment