Sunday, February 7, 2010

Kenduri, meeting, meeting & meeting....

Halluuuu.......... Long time no see.
Baru masuk bulan ke 2 utk tahun ni tp dah berbagai kenduri yg telah & akan aku tempuh. Bukan kenduri setakat pergi mkn jer tp kena buat keje sekali tau....
29-30/1/2010 - kenduri cousin Effa.

Memang ramai giler (bukan org yg dtg tu giler...) Itu betul2 menguji kelasakan aku... Perghhh.... Meriahs. Lauk jer berjenis. On akad nikah's day, tumbang sekor lembu & 2 ekor kambing.lauk kari lembu, kambing (masak apa ntah) gulai lemak telur itik & ikan goreng. The nxt day plak, nasi 3 jenis, nasi tomato, nasi jagung, nasi putih. Lauk, gulai nangka, rendang kerbau, ayam bombay. Ada cendol. Doorgift bermacam2.





Time kenduri tu Sham xder. Pegi seminar kat PD. So dah kurang 1 tenaga. Tp aku respek kat Adam. Rajin dia. Org kata dia ganti ayah dia.... hihihi.. Anak saper.....

1st kenduri dah settle..

Semalam ada meeting untuk kenduri kawen Farah plak (Cousin Shaikah's daughter). Kenduri on 19-20/2/2010. Seperti biasa aku ada tugas lagi. Tolong jaga meja pengantin. Ingatkan kurang keje coz buat kat dewan & katering. But sumernye silap belaka. 1 day b4 kenduri ada kenduri lagi kat rumah. Kena all out lagi. Itu sumer akan aku update kan selepas kenduri.

Ilma nyer kenduri lak kitorang belum start apa2 lg. Ingat nxt week nak panggil dorang datang rumah buat meeting skit. Meeting lagi.......

No comments:

Post a Comment