Thursday, May 27, 2010

Hari-hari tanpanya....

Aloha....
Yeahooo!!! esok cuti. Lusa, tulat, tungging, tubik.... (apa saje lah) pun cuti. Dah lama tak merasa cuti sebegini. Tapi sayangnya, bukan untuk berholiday....
Ahad ni aku akan berpindah. Mcmana agaknya duduk tempat baru? Rasa2 mcm suka, rasa2 mcm tak.
Bermula mlm ini aku akan bercuti dari melayari laman sesawang (website lah!!) seperti biasa. Mulai mlm ini akan terputus lah hubungan aku dgn dunia internet untuk sementara waktu. Akan bermulalah hari2 aku tanpanya...(internet lah!!). Hari Selasa hari tu aku dah potong semua line yg ada kat rumah tu. Telepon, internet, astro,.... Semua tu akan di transferkan ke rumah baru nanti. Menurut katanye, penyambungan tu akan dijalankan dalam tempoh 1 - 2 minggu dari sekarang. Huhuhu....lama nye. Tunggu balik ofis baru lah boleh online balik. Tapi time tu dah start busy....

Note : Aku merinduimu... ding dong!

No comments:

Post a Comment