Wednesday, June 2, 2010

Aloha....
Hari ni baru masuk ofis. Aduyai... penat badan, penat mata, penat otak. Ini semua penangan PINDAH. Rasa tobat nak pindah lagi. So far 95% dah settle. Atas bawah semua dah siap kemas except dapur. Pinggan mangkuk x bawak lagi. Kabinet dapur x beli lagi... Rasa2 dlm sebulan ni mmg x berasap lah dapur aku. Dalam pada xder dapur tu, mcmana aku boleh naik 3kg??!! WHY??!!!... Baru 3 hari kat situ. Mcmana kalau 6 bulan? Apa akan jadi pada aku?
Mamat kecik sedang belajar menyesuaikan diri. Kebanyakkan hari dia banyak dihabiskan di rumah sebelah (rumah ibu mertua ku..) Ooooo.. skrg baru aku tau dari mana datangnya 3kg tu... Rutin pemakanan aku lengkap dari breakfast hinggalah dinner. Mana tak nye, time mkn jer ada org tukang panggil makan. Saper lagi klu bukan bapa mertua ku. Semalam baru ada tv, telefon, astro... internet jer belom ado laie... (biaq pi xdak astro, tv, telefon... jgn xdak internet).
1st day tido rumah baru (yg x baru), masing2 x dpt tido. After that dah ok lar...
Punya lah sibuk minggu ni, sampai x sempat visit adik.
Adik... ibu, ayah & abg adam dah pindah tau... Abg adam takut adik balik rumah Kepong tengok rumah dah kosong. Nanti adik cry pulak... Insyaallah, this week ibu visit adik. Tapi abang adam xder. Dia ada kem.
Sampai di sini post aku kali ni.... Jari-jemariku masih penat. Badan2 masih sakit. Otak pun mcm dah slow jer. No idea. Today nye post hanya utk melepaskan rindu dgn internet. Adios....

Note : Nak balik tido.....

No comments:

Post a Comment