Monday, November 29, 2010

Kebebasan yg telah hilang

Aduhai....

Itu pun mau di sekat. Itu pun mau di blocked. Kedekut.....

Tiada lagi kebebasan. Tiada lagi keceriaan. Semuanya telah ditarik balik.

Buat sahabat2 chatting ku..... Aku tidak lagi mampu berchatting dengan kamu. Ini semua gara2 ini kompeni bukan bapak aku punya. Ruangan untuk kita berchatting baik di YM & Gmail chat sudah tidak boleh ditembusi lagi. Begitu juga di FB chat. Tapi aku rasa aku bisa menembusi tembok untuk berchatting di FB... Tunggu ya, aku cuba. Yang lain, aku mintak maaf. Tembok nya begitu kukuh & angkuh sekali.

Dalam pada itu aku masih bernasib baik kerana Gmail, FB & blog masih boleh beroperasi seperti biasa (buat masa ini). Harap2 tidak akan disekat sama.

Note : Walau aku curi2 masa, tapi kerja aku masih tip top di atas penilaian boss aku hoccay.....

2 comments:

  1. Shana..ko google jer..masih bole nak chat YM/FB walau kena blok..tapi tak tau cara tapi aku penah baca..

    ReplyDelete
  2. Akan cuba dan terus mencuba... Thanx nway..

    ReplyDelete