Saturday, May 21, 2011

Sudah sampai masanya

Aloha...

Kalau tgk tajuk diatas, boleh didenifasi dgn berbagai makna.

Sudah sampai masanya - untuk pergi kerja
Sudah sampai masanya - untuk bersalin
Sudah sampai masanya - untuk melakukan sesuatu yg lebih baik
Sudah sampai masanya - untuk sempurnakan hidup kita
Sudah sampai masanya - untuk bertaubat
Sudah sampai masanya - untuk mati

Tapi....

Untuk tajuk hari ini, adalah...

Sudah sampai masanya - henpon ku perlu ditukar

Tiba2 pulak keypad jam. Pagi semalam dah tunjuk tanda2 awal. Tapi kejap ok kejap tak. Malam tadi lansung x boleh nak buat apa2. Hanya boleh jawap kol je. (Mesti ada yg kata "alaa... alasan nak jimat bill lah tu. Nak org kol je." Sekati lu lah!!). Nasib baik boleh jawap kol sebab phone aku jenis slide. Nak jawap either press answer button or slide. Yang lain... jgn harap. Nombor2 boleh guna lagi tapi button send, end, menu, sumer jam. Habis, apa yg aku boleh buat? Pengunaan yg paling tinggi adalah sms. Macamana mau bercinta berkomunikasi klu tak boleh sms?

26 June ni, ngam 2 tahun umur phone aku tu. Hihihi... mcm disuruh2 je ganti phone baru bulan depan. Tapi, korang jgn nak tuduh2 aku errr.... Bukan aku sengaja jam kan phone tu untuk dapatkan yg baru. Sebenarnya ada benda lain yg aku inginkan.

Walau macamana pun aku tetap akan hantar service phone tu. Banyak data kat dlmnya. Gambar, lagu, mesej, info, password & pin no.....

Note : Guna balik henpon lama.... Dah bertahun2 pun masih elok lagi.

No comments:

Post a Comment