Friday, October 14, 2011

SANTAU!!!

Aku tau, mulut aku kadang2 jahat.
Aku sedar, kadang2 hati aku busuk.
Aku perasan, kadang2 aku ni tamak.

Tapi...

Tolong lah jangan santau aku.

Aku ni, nampak macam berani. Tapi rambut gugur pun aku dah rasa nak teriak apatah lagi kalau kena santau.

Huishhh... dun play-play...

Pagi tadi aku terima 1 sms dari no kaum kerabat selkom tapi tidak dikenali. Tau2 bangun je check henfon, ada sms. Tak sedar bila masuk... owhh received kul 2.45am. Konpem lah aku tak boleh sedar. Baru lelap 10 minit.

Antara kandungan sms tu (sori aku malas nak vscreenshot pas tu nak ambik kabel, pas tu nak transfer dlm pc, pas tu nak upload sini. Aku rela salin balik apa dia tulis):-

"KO JGN NAK TUNJUK LAGAK. JGN CUBA NAK RAMPAS DIA DARI AKU. KALAU KO TANAK KENA SANTAU DENGAN AKU, JGN NAK KACAU DIA LAGI".


Umak aiiii.... dalam makna nye tu. Tapi sori to say lah.. salah time aku baca. Lepas bangun tido sistem repon aku memang lembap. Nak2 kalau tidur hanya 3 jam. So, aku buat dunno je. Ambik towel, masuk toilet. Berangan sat.....

Then baru aku sedar. Ambik henfon (henfon aku memang letaknya dlm bilik air) baca balik.

Alamak.... 2-3 menjak ni badan aku sakit2. Kena SANTAU ke? Ehhh... dak aih. Badan aku sakit sebab batuk yg keterlaluan. Maklumlah... paru2 dah hitam kena asap.

Ok..ok... sambung baca lagi....

"DIA BINI AKU... (chop!!! taste ai bukan sejenis u...). AKU TAU SAPE KO. AKU TAU ANAK BINI KO. (ok.. chop lagi!! Aku ada bini? Konfius dah ni...) APA YANG KO KENA SEMLM ITU KIRA WARNING DARI AKU. SATU HARI KO AKAN DAPAT LEBIH LAGI!!!


Ok... tanpa membuang masa, aku reply & forward kan balik message tu. Aku bilang :-

"Bro, bro sudah slh antar lah. Cer antar balik, sy takut org tu tak dpt msg bro tu nati. Tak pasal2 kena santau..."


Then dia reply...

"Sori yer.. salah antar. Timekasih..."

No comments:

Post a Comment