Wednesday, July 21, 2010

Durian punye hal

Aloha....
Hari ni teringin sgt nak makan durian. Tak perlu D24, D10, Musang King.... dapat yg jual longgok kat pasar malam pun jadi lah......
Dengan hati yg berkobar2, pesan lah kat my darling beli durian longgok tu.... Tp jawapan yg sungguh menghampehkan jiwa dan raga... "Baikkan batuk tu dulu.." Alaaa... org x mkn makan pun batuk. Alang2 makan jerlah.....
Dengan harapan setinggi gunung, harap jugak dia balik dr pasar mlm ada bawak durian.... Huhuhu..... Hatiku kecewa!!!
Time ni mood dah mula x tentu arah.. Hangin dah menguasai segalanya.. Mode :MERAJUK!!
Segala benda yg dikirim, haram 1 pun ku sentuh... Tak sampai 5 minit, dia pun keluar & pergi beli bende yg aku nak...
Dan hingga ke saat ini, bende yg aku nak tu masih ada di situ, terbukak tanpa di sentuh oleh aku....... dan aku nak tidur.... Gunite DURIAN......


Note : Lama dah aku x buat keje merajuk ni......

No comments:

Post a Comment