Thursday, July 15, 2010

Seruan....

Aloha....
Pagi ni my darling called. Dia tanya, nak pergi haji? Aku like ...hah??? Then dia ckp, kawan dia ajak dia. Group dia still ada kuota..(something like that larr..). Dia nak bwk aku & mamat kecik tu sekali. Aku tau dah lama dia nak sgt pergi sana cuma klu boleh dia nak bwk kitorang sumer. Plan nak gi nxt yr for umrah. But, tiba2 Haji?? Aku cam belum ready for that. (Patut ke aku ckp belum ready?). Rasa nak ikut, tapi rasa cam...... So aku ckp kat dia, i'm not ready. Umrah, aku boleh. But sampai bile?? Bile masanya nak 'ready' tu? Aku dengan seikhlas2nya suruh dia pergi dulu. Aku kata, atleast bile kami nak go for Umrah nxt yr, dia dah tau serba sedikit. So dia boleh guide kami....
Tadi aku called dia pasal ni, dia kata dia akan pikirkan.......

Note : Hope masih ada tempat utk aku di sana....

No comments:

Post a Comment