Wednesday, July 28, 2010

Shopping time

Aloha....
Semlm aku & darling cuti. Cuti2 shopping... Bende yg paling aku suka sekali. Tp agenda hari semlm hanya untuk beli baju darling kecik. Dah set dlm kepala otak ni nak ke Sogo.
Mmg syok bershopping time2 org keje. Relax jer. Untuk si mamat ni aku tak tau nak pegi which dept. Kids dept or men dept? Aku gi terjah kat kids dept dulu. Nasib baik ada lg size utk dia. But yg paling besar lah. Seperti biasa, pegi tgk Adidas dulu. Ada yg berkenan but no size. Then cari Nike plak. Belek punya belek, dpt 2 helai. Dah settle kat situ, terus ke KLCC plak. Sebab nak jugak baju yg xder size tu. Nasib baik kat sana ada baju yg aku nak tu. So, dpt lg selai. Lepas tu jalan2 tgk kasut (kasut mamat tu ler... aku xder beli2 dah). Kickers.... tp kena bwk dia lah.

Kat KLCC, darling aku jd hero. Selamatkan baby mat saleh dr tersepit kat escalator. Ntah mcmana stroller baby tu terlekat kat tepi excalator tu. Tergolek2 darling aku & mat saleh tu nak selamatkan baby yg dah nak tersepit dlm stroller tu. Sampai patah stroller tu. Nasib baby selamat....

Lepas settle kat KLCC, gi TM Point pulak.. Huh!! kat sini mmg menyakitkan hati. Lepas ni klu boleh tak nak ada apa2 urusan dgn dorang lg. Dah brp kali suruh dorang terminate line Streamyx tp still lg charged dlm account. Sengal... Kat sana jer 1 jam tunggu no dipanggil. Dlm tu aku tgk xderlah sampai 50 org tp no utk customer service jer ada 70 no.s waiting... Agak2 dlm 30 no.s jgk yg skip sbb org dah blah. Duduk mengadap customer service tu dah 1 jam. Bende simple jer. Nak dorang terminate line tp yg lembap sgt tu knp??!!!!... Hangin aku!!!! 2 jam lebih aku buang masa kat situ... Ntah dorang buat ke tidak.

Sampai rumah, my darling kecik try tshirts dia tu. Alamak!!! 1 baju x muat. So today ayah dia kene gi KLCC balik tukar baju....& sempat aku pesan suruh sambar lg 1 tshirt Adidas yg aku berkenan semlm tp x ambik. Semalam, melayanglah sudah RM200 duit ayah dia beli 3 helai tshirt mamat tu. Belum jeans & kasut lg. This yr memang kena beli kasut coz thn lepas x beli....

Note : Alhamdulillah... dia dpt 5A for UPSR's trial.

No comments:

Post a Comment