Saturday, April 30, 2011

Cinta hati aku...

Aloha....

Kamu mau pikir apa? Siapa cinta hati aku?

Inilah sebahagian dari cinta hati aku...

Semalam, bawak kedua2 cinta hati ini pergi dinner. Nak celebrate lah kononnya setelah kedua2 dorang ni gigih berlatih untuk pertandingan memanah. Dan yang penting, nak celebrate si Naqib yg dapat tempat ke 2 peringkat KL dan sekaligus dapat mewakili KL untuk peringkat kebangsaan. Caya lah weh!!! Anak sedara aku tu. Untuk darling junior aku, takpe, next time cuba lagi. Sikit je lagi nak dapat. Belum ada rezeki kan..... Lagipun dia dalam kategori 15thn kebawah, so saingan ramai terutama untuk Selangor.

Lepas dinner, bawak pulak dorang gi Uptown Danau Kota. Sapa punya idealah tu.... Hadoiii... memang tak larat jalan dengan 2 heroes ni. Sumer tempat nak singgah dan aku lansung tak ada peluang nak singgah tempat aku. Girl things.. tak main. Dah singgah semestinya nak beli. Dah beli 1 nak kena 2. Ibarat kembarkan. Begitu power dorang pow darling. Lansung aku tak dapat tumpang sekaki.

Nak cerita sikit sal 2 org budak ni.

Kedua-duanya tiada adik, abang atau kakak. So dengan rasminya kami, ibu bapa kepada kedua2 budak ini mengisytiharkan dorang ni sebagai adik beradik. Secara tidak lansung, aku ada 2 org heroes. Jangan tak tau, aku & darling telah membuat wasiat jika apa2 terjadi pada kami, kakak dia itu akan menjadi penjaga sah pada darling jr aku.

Memang dari dulu budak berdua ni memang rapat. Dan yang paling tak tahan, bila gaduh. Memang kalau gaduh tu, sorang kena tarik darling jr, sorang kena tarik si junior lg satu. Ataupun, tunggu aje kedua2nya menangis.

Apa yg sorang ada, yang sorang lagi pasti akan dapat. Apa saje yg dibeli, pasti dibeli untuk seorang lg.

Aku harap dorang akan terus rapat sampai bila2.



Note : Aku sayang semuanya...

No comments:

Post a Comment