Saturday, April 16, 2011

Rezeki... rezeki....

Aloha...

Bulan ni aku memang nekad. Nekad untuk tidak membeli-beli. Aku cuba bersabar untuk tidak akan terpengaruh dari segala unsur2 yg boleh menjebakkan aku kearah membeli-beli.

Yes!!!...Berkat kesabaran aku itu, berkat dari niat aku itu, aku telah mendapat ganjarannya....

Walaupun aku tidak membeli-beli tapi dapat jugak aku handbag. Bukan 1 tapi 2....

Memang benar, sabar itu ada ganjarannya.

Terima kasih my luvly brother & sis in law yg baru balik bercuti dan telah bermurah hati menghadiahkan aku handbags. 1 dari abang, 1 dari kakak. Sungguh2 suka hati... Jgn lupa, nanti beli lagi.

Dengan ini, dengan rasminya my bags collection telah bertambah ke....(errr... kena kira balik lah..)

Note : Suka dalam rindu....

No comments:

Post a Comment