Sunday, July 14, 2013

Berita baik...

*entry di buat 2 hari lepas tapi tatau kenapa hari ni tgk masih dalam draft. Lupa nak publishkan ke or line yang mengong (sambil menidakkan kesalahan sendiri)... 


Aloha....

Hari ke -3 Ramadhan.... Berkat bulan Ramadhan, berkat hari Jumaat, aku dapat 3 good news.

News yang pertama : berat aku turun hari ni. Tapi ni timbang sebelum berbuka. Selepas berbuka takyah lah nak ngada2 timbang. Tak pasal2 migrain. Aci ke tak aci, haku pedulik hape!!!

News yang kedua : dapat greenlight esok boleh shopping....

News yang ketiga : sekarang ni aku tak perlu lagi sorok senduk2 rumah aku. Dah selamat. Takkan ada orang nak curik.... hihihi.... 

Ekceli aku happy untuk kawan se spa aku yg berjaya dengan mission nya. Takleh kasi tau, tunggu tuan punya badan buat official announcement. 

Anyway, Selamat Berpuasa

No comments:

Post a Comment