Friday, August 28, 2015

Cerita birthday dia

Aloha....

Dah seminggu dah birthday my laling princess tapi tak sempat nak hapdet.

Mulanya takde plan pun nak buat birthday party dia. Maklumlah.... abang dulu tak pernah buat. Lagipun abang kan takde kat sini.

Tapi biasalah.... lain rupanya naluri kalau ada anak pompuan ni. Nak pulak babysitter dia dah menyebut2 nak buat birthday dia. Buatnya aku tak buat nanti harus dia buat kat rumah dia.

Plan asal nak buat siang Sabtu 22/8/15. Tapi dah taman rumah aku ni nak buat jamuan raya. Last2 terus set hari Jumaat malam. 

Jemputan hanya adik beradik dan jiran2 sini je. Tapi memang meriah. Maklumlah, mlp ni ramai kawan2 kat sini.

Tak sempat nak snap pic sangat sebab memang tak menang tangan melayan tetamu. Kesian.... sampai ada yang berhimpit2.

Jom layan gambar....


Ini 'kawan2' mlp. Derang yang tolong tiup belon. Harap aku, memang ak berbelon lah.




Kek tu aku yang buat hoccay. Oreo cheesecake. Lepas tiup lilin, tak sempat potong, budak2 dah rebutkan M&M kat atas tu. Terkebil2 mlp sebab dia tak boleh makan lagi.

Antara family aku. Kakak2 & anak2 sedara.


Ni dah pukul 11 lebih tapi dak kecik ni menten lagi.... Bertambah dah toys dia. 

Minggu ni abang dia balik. Dah janji, abang balik celebrate lagi sekali birthday adik. 

Just order Red Velvet cake.



Lepas tiup lilin, lagi sekali mlp terkebil2 tengok abang makan kek dia....













No comments:

Post a Comment