Friday, August 7, 2015

Cuti free

Aloha...

Hari ni aku cuti. Cuti free...

Ekceli bukan lah free sangat, sebab ada hari2 tertentu working hours di extend sampai kul 6pm & 6.30pm.

Alaaahhhh.... No hal lah tu. Hari biasa pun memang balik time macam tu. 

Cuti ni pun sebab area ofis aku jalan banyak tutup sebab ada buat City Grand Prix. Yang lumba2 keter tu.

Area yang terlibat betul2 area golden triangle. Ofis aku memang takde jalan masuk lansung. Memang patut pun kasi cuti.

Yang mana nak masuk area situ kena ada pas. My laling dapat pas tu. Tatau mana cara dia nak sampai ofis pagi tadi.


Aku dapat memo cuti tu pun petang Rabu time orang dah balik. Aku pun dah feeling2 dapat tengok free sebab workstation aku tu betul2 tepi tingkap. Jenguk je dapatlah tengok.

Tapi.... dapat cuti free, demam lah pulak. 


No comments:

Post a Comment