Thursday, June 25, 2009

Aku tgh senyummmm......



X terlintas nak update blog hari ni sbb semlm dah update. Tapi aku ada cerita..

Hari ni.... seperti biasa, bangun kul 6am. Kluar rumah kul 6.45. Antar adam & terus gi keje. Jam usah ckp lah hari ni. Gile swine.. Radio kata ada serius accident selepas roundabout segambut.. Masak lah cam ni.. Aku? dah buat muka toyer setoyer-toyernye...

Tiba-tiba... (jeng jeng jeng...)

Sham : Esok bday u kan..
Aku : mmmm..... ( tgh toyer....)
Sham : Thn ni xder present la...
Aku : mmmm..... (thn2 lepas pun xder tp dia kasi duit utk shopping)
Sham : I kasi ni je lah... (dia kasi sarung hp)
Aku : (dah pandang dia..)
Sham : Ok x?
Aku : Ok jer... (toyer lg...)
Sham : Klu x ok, ni i kasi lg 1.. (dia kuar kan hp W705)
Aku : (x yah nak cerite lah... terus ilang muka toyer. sengih sampai ujung bibir ni bertemu kat belakang kepala.. excited giler babe..)

Itu lah cerite nye di pagi hari.... Actually bday aku esok. Dia kata tgk muka aku boring jer, dia pun kasi lah. Bukan dlm kotak u.. Tp dr poket sluar dia. Selambe jer laki aku tu... Tapi aku sayang sgt dia.
Aku pun interview lah dia, bile beli? kat mana? brape $$? Dia kata beli dah 2 wks. (Mesti dia x tentu arah sbb simpan rahsia. Dia x pandai rahsia dgn aku. tp ths time, menjadi babe..) Kat sg wang. Ori lagi u.... not AP. Brape tu dia x nak ckp. Tp klu dah AP RM1k, yg ori.. lu pk lah sendirik. Bab tu aku x nak tanya byk sbb klu aku tau rege, rasa sayang lak duit. Kononnye dia nak belek2 kat ofis hari ni tp x sempat.....
So... itu lah cerite aku utk setengah hari Khamis ni.....
Aku puasa lg....
Oh ye... td kwn fb aku NH ckp company dia nak tutup... simpati jgk aku kat dia. Wlupun aku x pernah jumpa dia, tp aku rasa boleh ngam.

No comments:

Post a Comment