Tuesday, June 16, 2009

Yesterday....



Yesterday.... Akhirnya aku dah buat IUI. Lepas ni, hanya doa.... Ada or tidak, itu rezeki Tuhan. 

Kononnye appointment kul 7.40 pm. Aku & sham meredah jam (org blk keje)... Hati dah x tentu arah. Sampai PMC, doc blum sampai. biasalah tu... Nurse kata doc dah otw tp pusing blk coz tertinggal barang. Apa saje lah.... Tunggu punye tunggu until kul 9.00pm baru doc sampai. Kul 10 lebih baru buat procedure. Duduk dlm labour room rasa cam nak bersalin. Bile tgk equipment utk buat tu, aku rasa nak lari balik. Mana tak nye... Gunting mak oii panjang.. Syringe (aku dah cuak.. kene inject lg ker?) Pas tu ntah apa2 lg ntah... Doc masuk jer aku dah nak nangis. Rasa nak cancel jer. Aku pegang sham mcm nak bersalin... Tapi x lah sakit sangat. Tapi aku x rasa aku boleh buat sekali lg. Cukuplah... Thats why aku mengharap sgt yg ini menjadi. Kalau boleh aku x nak tempoh lg. After finish, doc suruh rest about 1 hour b4 blk. 11.30 baru boleh blk. Kena brapa..? RM575.00. Now aku hanya mengira hari. Nak tunggu 3 wks tu rasa cam 3 thn. Tp aku cuba utk x excited sgt. Takut frust lg... Yg syoknye, doc kasi mc 3 hari. will continue 2 hari lg. Relax... Doc kata gi shopping boleh just jgn buat keje berat... Keje berat apa lah yg aku buat selama ni....

Lupa lak nak cerite. Hari tu ada gathering kat rumah Kak zie. Dpt gud news, Syuzi preg. Kak Na pun Aug ni due. Seronoknye.... Kelakar dgr cerite dorang. Klu aku preg skrg ni, saing lah dgn syuzi. Bayangkan mak sedara & anak sedara bersalin together gether.... 

No comments:

Post a Comment