Sunday, August 8, 2010

Berhari minggu

Aloha....
Nama dah hari minggu, apalagi... niat dihati nak duduk melepak jer lah. Tapi mood utk jadi chef tersangatlah menggunung, so yg jadi mangsa ke pasar adalah..... darling aku. Lagipun dah janji dgn my darling jr utk masak today.
Menu hari ini... ketam bercili & ketam goreng kunyit, paprik sotong & sayur petola. Dipendekkan cerita, makan mmg x hingat....
Tapi today bukan nak cerita pasal food or pasal kerajinan aku hari ni.... Ni ada satu cerita pasal my darling jr. Tiba2 lak nak adik...... Mmmmmm............
Kisahnya begini. 2-3 hari ni aku selalu 'kidnap' anak neighbour aku yg tersangatlah comelnya. Yusof Dafi. Cam anak omputih pun ada. Dan itu budak, tersangatlah baiknya.. Tak memunggah or usik barang kat rumah aku. So, senanglah cerita. Kasi dia toys, dia akan sit & play. Mulut mmg x senyap tapi x paham apa pun yg dia ckp. Baru 2 thn....



Pagi tadi, darling jr tgk jer dari pintu budak kecik tu main bola dgn abang2 dia. Then tiba2 dia masuk rumah, dia ckp nak adik. Waduh... kamu buat aku terkesima..... Sungguh... x tau apa nak ckp. Then my darling suruh dia tanya mummy budak tu, boleh jual x anak dia tu kat kitorang....

Note : Can hear si Dafi tu tgh mengamuk. Mesti abang dia buli....

No comments:

Post a Comment