Friday, August 20, 2010

Hanya sekeping roti

Aloha....
Kalau diikutkan, nak jer letak title kat atas tu 'Aku sekeping roti...'. Sebab aku rasa, aku dah lembik giler dah ni.
Pagi tadi terlajak sahur. Kul 5 baru tersedar. Darling aku lah, set alarm. Bile dah bunyik pi off kan sambung tido... Nasib baik darling jr. just order koko crunch. Cepat dan mudah. Aku lak, just mkn lebihan roti yg ada, sekeping jer. Tapi semlm pun aku mkn roti sekeping jugak. Ok jer... Ooooo... aku rasa sebab aku berjalan shoping2 today kot. Tu yang lembik cam roti.
Tambah pulak aku rasa cam bengkak jer kat tepi leher aku ni. Dari bawah telinga sampai bahu. Nak nganga mulut luas2 pun sakit. So, nak menguap jadi x puas. X boleh nak nganga mulut besar2 mcm apek. Dah lah hari ni jer dah 467 kali menguap....




Esok nye plan nak gotong royong dlm rumah, atas & bawah. Tapi dpt surat gotong royong taman pulak... Huisshh!! Gotong royong di bulan puasa...Satu cabaran tu. Sejak ada kes kematian sebab denggi kat area situ, tiap2 hari ada org dtg menyembur. Memang nyamuk byk sekarang ni. Klu tido tu wajib ada ridsect kat tepi katil.

Note : Boss baru blk sembahyang Jumaat, tayang barang shopping.... Boss gi masjid ker gi shopping..??!!

No comments:

Post a Comment