Friday, July 8, 2011

Burung yg marah

Ok ok ok..

Tadi dah update 1 cerita.. Ni nak citer 1 lagi. Sowi.... aku bukan species kejar post paling banyak hoccay. Aku rasa aku ada citer, aku citer. Kalau time aku malas.... bersawang ler jawapnya...

Ok.. back to the topic.

Errr... aku nak tanya korang... Sekarang ni tengah menggila pasal 'Burung marah' aka 'Angry Birds'? Ada yang tak tau??!!! Siyes tak pernah dengar??!!



Hihihi... aku pun. Aku pernah dengar tapi selama ni aku ingat tu movie kartun. Macam Little Chicken, Ice Age or mcm citer tikus yg pandai masak tu.....

Baru hari ni terbukak minda aku lepas baca blog sorang blogger. Sumpah... aku tatau pun itu game. Macam sakai je kan...

Balik rumah aku nekad tanya junior walaupun aku macam pasti je apa bakal dia jawap.

Junior : Laaa.... ibu ni baru balik dari mana?

Kan dah kena....
Dan sampai situ je jawapan dia. Seperti biasa, daddy dia akan menambah lauk...
dan aku konpem dia pun memang tatau lansung malah tak pernah dengar pasal ini topic.

Kata blogger itu lagi (walaupun dia claim dia sudah purba, tapi dia ada sikit advance lah dari aku..)game tu boleh di download dalam psp.

Aku : You... nati tolong suh kawan you masukkan game tu dlm psp err..
Dia : Kalau tak boleh masuk?
Aku : Tukar apple itam lah. Kawan I kata, boleh masuk dlm tu....

(Nasib kamu lah dapat bini yg mintak tak pernah pakai otak)


Note : Kalau sudah dapat nati, bermakna... bersawang baliklah tempat ini.

2 comments: