Saturday, July 16, 2011

Hanya 1 skru yg tercabut

Aloha....

Semenjak 2 menjak ni kepala selalu biol a.k.a migraine.

Setakat pening2 tu ibarat dah jadi rutin. Biasalah kan....

Blood pressure low - pening.
Sugar level low - pening.
Kurang makan - pening (ini sangat2 lah bahayanya)
Kurang dara darah - (jadi puntianak)
Kurang kasih sayang - ???

Tiap2 hari aku melantak lolipop pun gula tetap kurang. Nak aku telan 4 sudu gula setiap 6 jam? Atau istilah aku tu yang salah?? Perlu ke gula dlm badan kurang, kena makan gula?

Tapi sekarang ni bukan tahap pening dah. Memang konpem konpem migraine. Selagi aku tak keluarkan segala isi perut aku, selagi tu lah ada batu melompat2 dalam ini kepala. Nah ambik... dulu orang cakap aku keras kepala / kepala batu tak nak percaya. Betul2 sudah ada batu dalam ini kepala.

Sudah pegi check. For futher check up aku kena buat MRI... Wooaaww... sori ye doc. Aku berani jamin nye tadak apa dalam kepala aku. Tak yah buat tu sumer. Buat habis sel2 darah aku je.

Oh tidak... mungkin jugak boleh detect jika ada mana2 skru yang dah tercabut.

Aku rasa hanya 1 skru saje tercabut.... Terselit di bawah otak belah kanan. Sebab tu daya kreativiti aku sekarang ni makin kurang.

Okay... enuff makcik. sudah jauh kamu merapik. Sudah terover kamu punya imiginasi. Hentikan!!!!

Note : Baru cakap sudah pening... Sengal tul lah!!!!

No comments:

Post a Comment