Monday, August 22, 2011

Jantan meroyan

Huh!!!

Korang pernah dengar jantan meroyan? Org selalu kata pompuan je kan yg meroyan. Dengar perkataan meroyan pun dah rasa mcm hodoh je kan apatah lagi kalau jantan yg meroyan.

2-3 hari ni aku sabar je. Mula2 aku boleh lah jugak melayan. Lama2, penat haih. Bukan penat apa... penat dok nak kena delete message kat bbm. Kelentung kelentang bunyik cik beri aku bila message jantan meroyan ni masuk. Pagi petang malam, time sahur, time keje, time tido... Ayoooo.. amma appa... penat mak nak delete message dia nyah.

Mak punye boipren pun tak segila dia antar message nak pujuk mak tengah merajuk.
(Mode: masih merajuk) Habih2 pagi sekali petang sekali dia antar sms.

Tapi bab jantan meroyan ni sampai aku rasa mau deactivate kan aku nye bbm chat tu. Oooo... mentang2 message kamu antar tu free. Cer kamu antar sms. Tau lak takut habis credit. Antar pulak kat group chat. Pas tu ada pulak lain yg melayan... lagi meroyan lah dia.

Geli aku dengan jantan macam ni. Nak aku nyah dia dari group chat tu tak boleh. Last2 aku jugak yang kena berkorban nyah kan diri aku dari group itu. Babai frens sumer. Aku memang takleh masuk arr dgn jantan macam tu. Bak kata satu sumber... BOILER!!!!

Note : *^#%#@!&





No comments:

Post a Comment