Monday, February 27, 2012

Apa saje keluar dari otak ni



Aloha....

Memang takde citer tapi hanya nak mengisi masa terluang... (Boleh??!!)

Hari ni ada orang kata aku sombong. Sebabnya aku tak reply msg dia, tak jawap hi dia, tak like comment dia.... Kejap aku nak pikir samada aku kesah ke tak??

Aku skrg ni byk on9 guna fon (yg x semahal fon org yg sound aku tu). Aku pun tatau knp sumer fb nye notification aku tak dpt. Mungkin pasal setting atau fon aku yg murah? Klu ada masuk pun, lambat yg sgt2. Relevant lagikah klu aku nak loike org nye komen kat status aku klu dah 10 hrs ago? Same goes to chatbox. Perlu ke kalau aku reply klu org tu dah offline? (*tepukdahi)....

Apa yg pasti.... pedulik apa haku. Kennnnnnn......

Ok, ni nak citer pasal PB yg aku order itu hari. Dah dapat hoccay.... Mula2 pakai memang sangat2 seksa. Tapi biasalah kan pompuan. Seksa mcmana pun kat dalam, luaran kena kontrol ayu. Gila tak seksa kalau dah pakai baju sendat2 macam tu.

Yang buat aku terbukak hati nak beli set tu sebab rasa dah tak tertahan lagi menanggung sakit belakang. Memang sangat2 tidak selesa. Yelah... kdg2 tengah jumpa org, boleh aku jadi resah gelisah bila tiba2 rasa sakit belakang. Rasa macam nak cari tiang, hentak2 kan belakang aku kat tiang tu. Time tu jugak rasa nak balik sebab nak baring kat pelapik tilam contiago. Dapat baring kat situ rasa lega sikit... Tapi bila dah kat luar, mcmana nak cari tilam tu nak baring kan... So, nak tak nak aku try jugaklah pakai PB ni. Superbrand produk tu... kalau tak ok jugak, tak tau lah nak cakap apa kan. Mau aku bakor je baju tu..

Aku notis aku sakit belakang ni lepas aku jatuh tahun lepas. Dah check, x-ray bagai. Takde apa pun. Atau..... ada hantu bertenggek kot?? CHOYYYYYY!!!!!!

Bila dah seminggu menyarungkan benda ni kat badan, memang ada perubahannya.

Perubahan pertama - dan2 tu aku boleh pakai balik baju dulu2 yg dah mengecik itew..(Sila baca sekali lagi... baju yg mengecik kay). Ini aje dah cukup buat aku ceria. Almaklumlah kan... tumbesaran badan aku ni seperti tidak mahu berhenti membesar. Katanya (org katalah) dengan menyarungkan suit ni, boleh membantutkan pengembangan badan aku ni.... Disaat2 aku tgh obses utk mengembalikan bentuk badan aku ke zaman tingkatan 3 dulu, aku sanggup je tipah oiii walaupun seksa.

Perubahan kedua - Sakit belakang aku sudah berkurangan. Walaupun masih ada tapi takdelah sampai jadi macam cacing kepanasan. Menggeliat sana menggeliat sini. Time tu kalau dapat pusingkan pinggang pas tu bunyik keletuk keletak, aduh...lega kejap. Pas tu rasa lenguh & sakit balik. Tapi bila dah pakai suit ni, memang dia punya grip kita nye badan, memang sedap. Rasa seperti dipeluk2 gitu (ahaks.... menggatal kejap).

Perubahan ketiga - cara duduk sudah tegak. Makan pun sudah agak2. Masih mengikut nafsu tapi selalunya 4-5 suap je, nafsu jadi terbantut. Rasa sudah kenyang. Kalau dah kenyang, tak reti2 berenti? Kalau makan jugak memang cari penyakit.

Tapi berat aku takde lah turun lagi. Bab tu aku taknak lah tipu kan. Baru seminggu je pakai. Walaupun katanya (org katalah) 1 jam kita pakai boleh menghilangkan 900kalori. Sori... aku taknak komen lagi pasal tu. Tapi siyes aku cakap, memang sedap sangat badan bila pakai. Yang terlebih sana sini tu takdelah bergoyang2 bila berjalan. Mantop je rasa body.

Ekceli takde kepentingan pun aku promote benda tu giler2. Tapi kalau nak cuba atau beli dari aku pun boleh... hihihi (*cubanasib). Sumpah aku tak ajak korang join jadi ahli. Kalau nak pun apa salahnya... Sharing is caring.


Bukan aku

Ini lah mende nya yang aku citer bagai nak rak kat atas tadi kalau korang masih blurr tak tahu apa mendenye tu.

Kalau nak letak gambar aku pakai baju tu kat sini, idak lah yerk... Tak layak rasanya nak jadi model. Buat orang taknak beli je.

Tapi kenapa ye nak kena kasi model slim2 pakai slimming suit. Dah tentu2 dia slim, nak kasi pakai buat apa lagi kan??!!(*Musykil)











No comments:

Post a Comment