Friday, October 29, 2010

Ex-Cinta Hati

Aloha....

Gempak jer kan. Korang ingat aku nak citer sal cinta hati aku yg dolu2... Never!!!
Ini sal cinta hati aku yg satu ni...



Tiba2 aku terjumpa gambar ni. Sentimental value betol... Dulu, dia ni lah yg aku bawak kehulu ke hilir.... Rindu lak kat dia.

Masa mula2 darling kasi aku si dia ni, aku tak nak. Ya lah, aku dah biasa bwk yg kiut miut, tiba2 dpt yg gedabak ni... Time tu, kereta bapa mertua ku jadi mangsa aku. Makan bulan jgklah aku baru berjinak2 dgn yg ini. Lama2 bwk, ok pulak. Dgn leather seat kat dlm. Berdesup...... (memang hobi aku). Klu setakat 120-130km/j tu memang tak sedar lah. Tapi tak syoknye bila dorang slalu ckp kereta tu jln sendiri (sebab x napak driver). 3-4 tahun aku setia bersama dia. Walaupun pintu tepi belah kiri tu dah berkedut sebab terseret bumper kereta lain.... Hihihi.. aku nye keje lah tu. Tu belum cerita lagi org langgar aku dr belakang. Terbarai bumper dia. Tp aku nye just calar jer. Solid sungguh...

Now aku dapat lak yg lagi besar. MPV... Ayoooo.... tadak besar lagi ka? Sudah lupa barangkali anak kita ada sorang. Tidak lama lagi akan masuk asrama. Bukan 2, bukan 3, bukan 4. Lepas ini lori pulak agaknya..... Darling pulak, dia masih setia dgn yg lama.....

Note : Lepas ni aku nak yg aku nak tu....... Kiut miut.

No comments:

Post a Comment