Wednesday, October 13, 2010

Sama jer...

Aloha...
Hari ni aku nak mengadu nasib.

1stly aku nak kasi puji-pujian kat sang PERUT. Dia dah tak mengamuk lagi. Dia dah tak menghasut sang KEPALA bersubahat dengan dia. Credit untuk itu...

Tapikan, kenapa berat aku tak kurang2. Dah seminggu ni. Adalah perubahan sikit dgn angka. Itupun setakat 500g - 1kg. Tapi bila aku mkn jer roti sekeping, dah naik balik. Aku telan biskut kering 2 keping pun, naik balik. Adakah berat sekeping roti itu bersamaan dgn 1kg?



p/s : ini hanya contoh..

Santapan harian aku hanya yg berasaskan sayur2an & sup. Paling berat aku telan pun, mee hun sup/tomyam, roti atau telur. Kan perut kan.... Itu pun seksa kita nak habiskan 1 mangkuk. Nampaknya kamu dah memahami aku perut... Exercise pun aku dah buat.


p/s: ini bukan aku yg masak.....

Tapi kenapa masih sama? Atau................

Aku rasakan perut, penimbang kat rumah tu yang dengki kan kita. Saje nak sabotage kita. Tak mengapa. Tadi aku sudah sorok dia masuk bawah meja. Sia2 saje aku redeemed dia. 15,000 points tau, nak redeem bende tu. Bersamaan 15 ribu hengget aku spent. Nanti kita beli scale baru. RM29.90. Kalu kita masih tak puas hati kita boleh buang je & beli lain.




Note : How larrr????....

No comments:

Post a Comment