Friday, October 8, 2010

Tak cukup lagi kah??!!!

Aloha....

Pagi tadi aku dah kasi kamu biskut 3 keping. Lunch tadi aku kasi kamu mee goreng... Tak cukup lagikah wahai PERUT..... Kenapa mesti kamu mengamuk? Aku tau kamu mahukan nasik. Tapi tolong lah aku... tolonglah aku kali ni. Kamu tak kesian kah penimbang kat rumah tu. Kalau boleh dia jerit, dia akan jerit "Tolong... aku tak dapat menampung beban lagi."


p/s: ini bukan aku.....

Kamu tak kesian kah kat badan aku? Sana sini dah terlebih... Kalau boleh dia jerit, dia akan jerit "Tolonglah... Kulit aku dah tak boleh lagi mengembang. Pasti akan ada yang merekah..". Tidak kah kamu peduli itu semua wahai sang perut...
Lagi satu, janganlah kamu cuba2 nak ajak sang KEPALA bersekongkol dengan kamu. Aku tau, kamu ni ibarat kembar. Kalau kamu mengamuk, pasti kamu mengajak sang kepala bersubahat sekali. Mula lah sang kepala akan migrain.... Itu yang aku paling tak tahan. Kamu tahu kelemahan aku sang perut. Kalau aku tak pedulikan kamu, kamu gunakan sang kepala. Sampai hati kamu......



Wahai sang perut, kamu tak takutkah jadi seperti dibawah ini?



p/s : ini bukan aku punya....

Jika begini, tidak mengapa.....



p/s : ini pun bukan aku punya....

Wahai sang perut, kasihanilah aku... Fahamilah aku.... Aku janji, kalau mission aku kali ni berjaya, aku akan kasi kamu makan puas2 sampai buncit. Tapi untuk 9 bln jer tau... Aku dah habiskan duit 700 hengget tau utk itu. Tolong yerk..... Kamu kan sebahagian dari aku. Aku sayang kamu wahai PERUT....

Note : Baru hari ke 2, takkan dah tak tahan....

No comments:

Post a Comment