Wednesday, October 27, 2010

Penyakit lama kembali lagi

Aloha....

Aduhai... penyakit lama aku datang kembali. Apa aku nak buat? Apa ubatnya?

Sudah agak lama penyakit ini tak datang. Agak berbulan2, mungkin sudah setahun. Tapi semenjak dua menjak ni aku notis, 'dia' datang balik. Aku dah cakap kat darling tapi dia kata... "Sabar... tahan sikit..."

Aku rasa aku dah tak boleh tahan lagi. Akhirnya semalam aku ambik keputusan yang drastik. Tapi hari ni 'dia' datang lagi....

AKU MENGGILAKAN HANDBAG!!!!!!!

Semalam aku dah sambar satu. Walaupun bukan yang mahal, tapi aku beli juga. Dan handbag tu aku simpan di office atas sebab2 yg tidak boleh dinyatakan disini.



Hari ni aku men'survey' lagi handbag... Aku rasa mcm nak beli lagi... dan lagi... dan lagi.... Dan kali ni nak yang lebih lagi.

Apa aku patut buat dengan yg lama? Ada 1 kotak, tidak terusik. Mungkin sebab semuanya bukan di depan mata, sebab tu keinginan tu membuak2 nak kan yg baru. Mungkin sudah jemu memakai yg satu itu. Ok... aku akan keluarkan satu persatu... supaya aku tidak ada niat untuk beli yg baru.

Note : Atau patutkah aku melelong kesemuanya, dan memborong pula yg berkenan dimata?

No comments:

Post a Comment