Friday, January 28, 2011

Nasib... nasib.....

Aloha...

Hari ni darling gi Penang. 3 hari.
Pesanan dia.... jangan gaduh2. Mmmmmm.... tengoklah mcmana.

Hari ni aku cuti. Boleh dikatakan hari ni hari percubaan untuk menjadi 'home manager' sepenuh masa.

Permulaan pagi, segalanya bermula dengan baik sekali.

Masuk tengahari.....
Alamak!! gas habis. (Aku pun x pasti, gas habis or what) Ni dah pukul 11.30. Darling jr nak gi sekolah lagi. Fine... kena belajar koling2 org gas.

Nasib baik sempat. Darling jr pun sempat lunch before pegi masjid. Aku hantar dia & gang. Janji jam 2 aku tunggu somewhere kat area sana.

Pukul 2 aku dah tunggu. Tapi jauh dari masjid coz tadak parking. Until 2.25, batang hidung dorang tak nampak2. Nak masuk sekolah kul 2.30. Tak boleh jadi. So aku turun cari dorang yg sedang tercangak2 nunggu aku kat depan masjid. Alahai... org dah pesan suruh cari kat belah depan2 sikit.

Time nunggu dorang, aku dah terlanggar tunggul pokok. Tak nampak beb. Terkopak bumper kereta.... Tu belum lagi kisah aku terhantuk kat pintu kereta masa nak tgk aku langgar apa. Benjol dahi aku.

Sampai sekolah jam 2.35. Hi hi hi... kena tulis nama lah jawapnya dia & gang. Pengawas tu memang loghat. Nak je aku sound dia.

Balik rumah, henpon pulak buat hal. Patut lah aku tak dengar semua incoming call & sms. Tadak bunyi lansung. Dah di belek2 pun, haram......

Apalah nasib.... dugaan sungguh. Baru sehari buat semua2 keje tu sdn bhd.

Macamana nak buat semua ni sepenuh masa??

Note :- DARLING!!! baliklah cepat....

No comments:

Post a Comment