Tuesday, December 15, 2015

Mood cuti

Aloha....

Lama gila tak menghapdet. Story ada, kerajinan tiada. Nak2 si princess sorang tu dah pandai nak mintak main henfon. 

Kalau henfon aku, ofkos dia nak dengar lagu ABC dia. Kalau henfon dedi dia, purak2 on the line. Beriya2 dia cakap pas tu dia pass kat dedi dia. Dedi dia cakap sepatah dua, pass balik kat dia. Dia sambung balik cakap. Bila ada wasap nya notification masuk, dia pass kat dedi dia balik.

Tu pasal jugak kadang2 aku tak reply or join group borak. 

Ok.... Kali ni nak story pasal jenjalan. 

Next week aku dah start cuti seminggu. 21-24/12. Ekceli amik 3 hari je tapi bersambung dengan public holiday & weekend. 

Kali ni nak ke selatan pulak... Penat dah berulang ke pantai timur je. Nak tukar angin pulak.

Kemana?

Dah ada passport, apa lagi.... Terus ke seberang tambak lah.

Nak bawak mylaling jr & mylaling princess jenjalan ke USS Singapore. 

Plan nak ke situ dah lama. Bukannya aku nak pegi. Tapi sebab mylaling dah janji dengan mlj kalau dapat good result time PMR nak bawak pegi situ. Itu pun sebab sebelum tu dedi dia pegi sensorang, nak kaver balik, buat janji dengan anak. Sekali... Amekau.... Straight As dia kasi.

Tapi lepas tu tak berkesempatan nak bawak sebab aku peknen & dia dapat offer asrama. La ni dah abis SPM, kena tunaikan lah jugak.

Tak tau lah apa bestnya kat sana tu nanti. Balik nanti aku story.

Oh ya.... Lepas USS tu, nak masuk Legoland pulak. Ni aku tak tau nak lepaskan hajat sape. Bukan aku.... 

Ikutkan aku....... Disneyland.

Takpe.... Kayuh pelan2. Mula2 sini, pas tu sikit2 kita plan yang jauh2 pulak. 

Korea, NZ, Europe..... Tunggu aku datang. 

Oh ya... Tak lupa Bandung jugak.

Adios....


No comments:

Post a Comment