Monday, April 15, 2013

Dialog junior & dedi

Aloha....
 
Ini dialog petang semalam antara laling & laling jr.
 
Laling jr : Dedi, are you going out tonite?
 
Laling : Why?
 
Laling jr : Nothing....
 
Aku dah dapat agak dah masa tu kenapa...
 
Aku : U keluar je lah.... Dia nak tengok citer Korea.
 
Itu motip dia. Kalau dedi dia ada kat rumah, rasa macam tak bebas dia nak tengok citer dia. Last episode lak tu. Dorang tu selalu rebut remote. Suruh tengoh tv kat atas tak nak sebab tv kecik.
 
Dedi dia.... dah kasi greenlight keluar lepak, tak yah tunggu lama. Ambik sampah kat dapur bawak keluar, terus lesap. Dan kami pun (dengan aku sekali terjebak cerita tu) dapat menghayati dengan aman dan damai.
 
Dialong pagi ini....
 
Laling : Apa last citer tu? Orang dah tau ke dia pompuan? Last dia pilih sape jadi boifren dia?
Aku : ...... cayalah... nak tau jugak walaupun dah kutuk2 anak dia tengok citer tak berfaedah.
 
Inilah citer yang menjadi ikutan remaja2 sekarang (termasuk remaja seperti aku).
 
To The Beautiful You.....

(gambar terang2an diciluk dari mr google)
 
Yang buat dorang tergila2 sangat sebab kononnya pelakon2 yang kiut miut. Aku terjebak sebab dah tak dapat tengok citer lain kan.
 
Tamatlah sudah citer itu semalam....

 
 

No comments:

Post a Comment