Saturday, April 6, 2013

Dialog paling romantis (yg dah lama tak dengar)

Aloha...

Lupa ahkak nak citer...

Hari dulu semalam kan, ada orang telah melafazkan dialog yg paling romantis... Agak lama jugak tak dengar kata2 itu.

Laling :  U kalau nak beli henbeg yg selalu u tgk kat fb tu, belilah. I belanja.

Aku.. like, WHAT??!!! Biar betik.

Dah lama aku tak dengar kata2 seromantis itu.

Bagi aku, kata2 paling romantis adalah kata2 yang mengoffer.

Macam...

'you nak shopping? jom i teman & bayarkan...'

atau...

'kasut tu cantik kalau u pakai. nak?'

or yang ni pun ok jugak...

'u nak tukar kereta? nak kereta apa? u cari nati i kasi deposit...'

Heaven kan....

Bagi aku tak perlu nak 'i luv u, u luv me' sangat2... Takleh kenyang. Dalam hati masing2 tau sudah. Tiap2 hari kiss kiss tu kira sayang lah tu. Part shopping ni tak tiap2 hari....

Ok, nak tau rahsia macamana boleh terpaculnya kata2 itu???

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V

Selain kiss dia tiap hari (sangat klise...) tag aje dia kat mana2 link shopping online yang kita suka. 3 - 4 kali, dia mungkin buat tak tau. Dah masuk 68 kali, dia pasti bersuara. Cuma ikut nasib jelah kan... 

Usaha tangga kejayaan.... (yg ni aku percaya).

Note :  yeay... hujan. tido time.



 

No comments:

Post a Comment