Wednesday, March 2, 2011

Aku bercuti

Aloha....

Mulai hari ini...err... esoklah, aku nak bercuti dari segala aktiviti yg tidak formal yg melibatkan pc, komputer or laptop. Erti kata lain aku tidak akan beronline sehingga diberitahu kelak.

Bukannya sebab aku nak panjat Gunung Everest atau menyelam di lautan Pasifik. Tapi ada sebab2 yg lebih drastik daripada kedua2 sebab itu.

Sungguh... hati ini berat sangat nak meninggal kan semua itu. Tapi......

LAPTOP KU ROSAK LAGI....

kat office pulak.....

DAH TAKDE PRIVACY.....

Aku dah tak boleh online sesuka-suki.

Hati aku dah berbunga riang bila nampak banner PC Fair kat tepi2 jalan tapi bila tgk date... WAAARRGHHH!!!!! lambat lagi.

Darling kata, tak perlu. Repair je apa yg ada.
Dia mcm buat2 lupa je enibeseri bakal menjelma. Mungkin dia nak kasi benda lain kot sebab laptop itu pun pemberian dari dia sempena enibeseri aku yg ke... (mmm... aku lupa).

Note : Korang sayang aku kan kan kan? Doakan aku dpt hadiah err.. (Muka tak malu)

No comments:

Post a Comment