Saturday, March 26, 2011

Premium Beautiful

Mornink....

Alang2 (rindu pulak kat Dato Alang) dah berblogging pagi2 hari ni, buat lawatan tak rasmi lah kat blog2 lain. Yang skema2 tu, aku skip2 je lah.

Ada 1 blog ni citer sal PB ni.... Tau bende ni wujud dah lama, tapi apesal hari ni lak boleh meleleh air liur baca sal bende ni. Macam dah terpengaruh gitu. Sebab aku tau, blogger sorang ni memang jujur bila berkata2 walaupun kata2 dia byk berunsurkan 18SX.



Maunye tak terpengaruh, lepas pakai PB ni minah tu boleh sarung skinny jeans you.... Stock jeans2 aku tu banyak dlm lemari. Antara nak pakai or tak je..(Yolah tu makcik... ckp je lah bile sarung je, tersekat kat peha).

Dulu2 aku ada jugak beli korset2 ni. Long korset, short korset, body korset... sumer aku ada. Tapi.... (no reason selain malas). Seksa siot nak pakai. Sampai tergolek2 nak menyarungkan korset tu. Pernah sampai EL sebab dah lambat....

Rasa cam tak sabar je nunggu darling balik. Time ni lah rasa cam rindu je nak dia balik... Sambil2 tu mintak tolong pakcik gugel survey harga set PB ni. Ambik kau!!! RM2366. Boleh kan darling. Ala... dari u nak habiskan duit antar I gi slimming centre tu (sure I kena ambik lebih dari 50 session or lebih lagi). Tak sangka u pun terpengaruh dgn iklan2 tu....

Mana tau lepas pakai tu, aku dah selim melim, boleh beranak lagi... Dari nak habiskan berpuluh riban tapi tak beranak2 jugak. (Tgk!!! aku dah emo sal bende ni lepas dpt kol dr kwn aku tu. HEPI KAMU??!!)

Sebelum aku ter emo lebih, baik aku blah dulu. Aku nak cari baju2, jeans2, mini skirt2 (ooppsss... lupa sudah. Mini skirt sudah tidak blh pakai). Hehehe.... 3 thn sudah aku tukar imej ala2 perempuan solehah. Teringat kata2 maut dari darling jr (mesti bapak dia ajar nih!!)

"Klu ibu slim, mesti ibu tak pakai tudung kan.."

Nak kaver malu punya pasal, aku pun warning dia...

"Jgn nak laser org lain mcm ni tau!!"

Yelah... buat nye dia laser makcik2 dia yg masih lagi sexy mexy tu, sumpah, sampai tua dia takkan dapat birthday present dari dorang.

Note : Nak tunggu darling balik..... La la la (sambil try baju2 ketat)

No comments:

Post a Comment