Monday, March 7, 2011

Hari kawen aku dgn dia

Aloha...

Mesti pelik kan? Hari tu kata nak bercuti dari segala aktiviti yg melibatkan pc/laptop/komputer. Alih2 lepas 5 hari muncul balik....

Hehehe....

LAPTOP ku sudah ok.
(**dlm hati ....... kenapa lah ko dah ok. kenapa lah ko tak rosak forever & ever until when-when.)

Aku terdengar desas desus my darling tgh survey kan laptop baru. Mestilah utk aku, takkan utk mak dia pulak kan... kan... kan....
Tapi bila yg lama dah ok, nampaknya terkubur lah impian aku.
Kalau aku kenal org yg repair tu, awal2 aku kol suruh dia baling bende alah tu kat atas jalan.

So, dengan erti kata lain.... AKU MASIH TAK DAPAT HADIAH ENIBESERI AKU...... dan aku masih mengharap.

Yes... hari ni enibeseri aku dan dia.... Yg ke berapa??? Mmmmmmmmmm..............

Tak ada yg special pun. Seperti biasa, hari ni hari Isnin. Aku kena tunggu dia habis meeting sampai pukul 8pm. Kenapalah hari ni aku terajin pulak nak tunggu dia. Kenapa aku tak drive ajer?? Kan padan dgn muka aku, duduklah kat ofis yg sejuk lagi dingin ni.
(**Puan hantu, tolong jgn kacau saya. Sy tau kamu sudah tahu masuk lift turun tingkat 13 ni. Klu kamu mahu overtime, datang saje esok...)

Sempena enibeseri aku hari ni, seperti biasalah, aku berangan macam2....

-Aku nak bodek dia DSLR
-Aku nak mintak dia LAPTOP... (tak payah lah sebut bende yg takkan dapat)
-Aku nak sebijik beri hitam (bukan kek beri biru hoccay!!!)
-Nak tambah baby... (Wei!!... gediks gatal sungguh ayat ini)
-Dan yg paling penting (korang baik ambik baldi dulu...) aku nak jodoh aku & dia berpanjangan & dia sayang aku sampai bila2 forever & ever until when2. derrrr... terlalu klise ayat aku. (Nah, korang boleh muntah skrg.)

Saat ini aku tengah lapar. Purposely kosong kan perut untuk dinner ini mlm. Darling jr sudah kol kata mau belanja mami & dedi dia dinner tunite. Alahai anak omak. Tapi bajet RM60 shj hoccay!!! (Itu pesanan dr dia.)
Takpelah... kedai mamak pun jadi lah. Nak grand sikit, kite pegi kedai GELAS BESAR tu. Bapak besar gelas dia. Boleh share 3 org... Jimat jgk kan.

HAPPY ANNIVESSARY UNTUK AKU......

Note : Baru berangan kan sebijik beri hitam, henpon aku sudah buat hal. Putus2 pulak suara dia bila kol/sms masuk...
Ooooo... rupanya darling sms. Sudah habis meeting. Yehaa!!!

No comments:

Post a Comment