Monday, June 22, 2015

MC lagi...

Aloha.....

Biarlah gambar berbicara.....


Ekspresi : YABEDABEDOOOOO......!!!!!

Hamik kau.... Puas hati den.....

Hari ni dah 5th Ramadhan. Semalam birthday my laling jr (kalendar Islam).

Semalam jugak father's day. Konon2 father's day nak suruh my laling cook for berbuka.

Boleh???..... Boleh aje... Mother's day hari tu aku masak.

Tengah pikir2 nak masak apa, my sis kol kata ada bawak lauk dari kampung. Mak dah siap bungkus untuk 4 beradik. 

Ml pun senyum je dapat lauk import. Takyah masak..... Sanggup pulak tu gi ambik kat Ampang. 


Lauk import - Gulai lemak ikan + kacang panjang, ayam masak kicap, sambal udang.
Lauk sendiri - ikan goreng (dulu semlm punya x usik), pecal (x cukup bahan), cekodok (marbeles).


Napak udang tu? Ada lagi balance boleh panaskan hari ni.

Kalau tengok pada lauk2 tu, aku tau tu selera sape. Gulai lemak - abang, Ayam masak kicap - anak2 sedara, Udang sambal - ml & adik aku. Aku punya, next week balik baru aku order. 

Sambal itam Pahang yang aku order pun sekali my sis bawak balik.This time aku ambik 50 sebab ramai orang nak. Buat stok bulan puasa. Hari ni despatch akan buat penghantaran ye kawan2. Sape nak ada tinggal lagi 4. 

Ok, today ai is alone. Ai nak goyang kaki....













No comments:

Post a Comment